CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

BILETY

  • help_outlineKiedy mogę kupić bilet na mecz?
    Sprzedaż biletów na poszczególne spotkania zaczynać się będzie na około 10-14 dni przed meczem. Każdorazowo klub przedstawi harmonogram sprzedaży biletów, z uwzględnieniem otwarcia sprzedaży online oraz punktów stacjonarnych. Sprzedaż internetowa trwa nieprzerwanie do samego meczu lub do wyprzedania biletów. Kasy biletowe są czynne w konkretnych terminach. Harmonogram dostępny będzie na pogonszczecin.pl
  • help_outlineGdzie mogę zakupić bilet?
    Preferowaną formą sprzedaży biletów jest dystrybucja internetowa na bilety.pogonszczecin.pl. Bilety dostępne będą także w kasach biletowych, w dniach ich otwarcia.
  • help_outlineIle kosztują bilety?
    W sezonie 2024/2025 funkcjonuje cennik ligowy, który można znaleźć TUTAJ .
  • help_outlineCzy mogę kupić bilety dla rodziny lub znajomych?
    Tak. Wystarczy, że znasz dane (imię i nazwisko oraz numer PESEL) osoby, której chcesz zakupić bilet. Jedna osoba może zakupić maksymalnie 10 biletów.
  • help_outlineW jakiej formie muszę mieć bilet, aby wejść na stadion?
    Może to być bilet mobilny w telefonie, wydruk PDF biletu, karta kibica lub tradycyjny bilet papierowy
  • help_outlineZapomniałem o zabraniu swojej karty kibica/biletu na mecz. Co mam zrobić?
    W przypadku braku karty kibica/biletu należy udać się do punktu reklamacyjnego, znajdującego się na stadionie i otwieranego na dwie godziny przed pierwszym gwizdkiem. Tam, po weryfikacji tożsamości, zostanie wydrukowany duplikat biletu w cenie 5 złotych.
  • help_outlineCzy mogę zakupić bilet dla cudzoziemca (osoby nieposiadającej numeru PESEL)?
    Tak, w miejscu PESEL należy wpisać numer dowodu/paszportu oraz zaznaczyć opcję obcokrajowiec przy wpisywaniu imienia i nazwiska.
  • help_outlineGdzie mogę zakupić bilety VIP z cateringiem?
    Prosimy o kontakt mailowy pod adresami e.kowerska@pogonszczecin.pl lub m.paszczak@pogonszczecin.pl.
  • help_outlineJak mogę założyć konto na bilety.pogonszczecin.pl?
    Dokładną instrukcję znajdziesz - TUTAJ
  • help_outlineZwróciłem zakupiony przeze mnie bilet online, ale nie otrzymałem zwrotu środków. Dlaczego?
    Zwrot środków może być realizowany do 72 godzin(3 dni robocze). W przypadku nieotrzymania środków prosimy o kontakt na adres mailowy: pok@pogonszczecin.pl
  • help_outlineMam problem z zalogowaniem się na swoje konto w systemie biletowym? Co mogę zrobić?
    Pomoc uzyskasz w Punkcie Obsługi Kibica. Mieści się na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera w pawilonie kas, przy wejściu na trybunę B. Działa od poniedziałku do piątku w godzinach 12-18. To tam znajdziesz pomoc i odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Możesz też zadzwonić na klubową infolinię 723 194 800 lub napisać wiadomość na pok@pogonszczecin.pl.
  • help_outlineNie widzę biletu dziecka. Jak mogę to naprawić ?
    Aby mieć wgląd w bilet dziecka należy dodać je do swojego konta, następnie w zakładce Twoje konto, przejść do profilu dodanego dziecka

ULGI

  • help_outlineCzy w dniu meczu mogę bezpłatnie korzystać z komunikacji miejskiej?
    Tak. W dniu rozgrywania meczów komunikacja miejska (a więc autobusy oraz tramwaje) w godzinach 12.00-23.59 są bezpłatne dla osób posiadających bilet na mecz.
  • help_outlineJestem uczniem/studentem, ukończyłem 18 rok życia. Czy przysługuje mi ulga?
    Tak. W przypadku studentów do 26. roku życia po aktywacji konta, prosimy o udanie się do Punktu Obsługi Kibica ze swoją aktualną legitymacją w celu weryfikacji. Umożliwi to nam oznaczenie w systemie tej informacji, a w przyszłości pozwoli tej osobie korzystać z ewentualnej ulgi. Po przedłużeniu terminu ważności legitymacji, konieczne jest ponowne okazanie dokumentu w Punkcie Obsługi Kibica.
  • help_outlineJestem osobą niepełnosprawną. Jaki bilet mi przysługuje?
    Osoby niepełnosprawne (I, II i III stopień), które nie poruszają się na wózku mogą zakupić bilet na dowolne miejsce w cenie ulgowej. Przypominamy o konieczności zgłoszenia dokumentu uprawniającego do zniżki dla niepełnosprawnych poprzez udanie się do Punktu Obsługi Kibica w celu weryfikacji.
  • help_outlineJaka cene przysługuję osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózku inwalidzkim
    Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną poruszającą się na wózku, to możesz zakupić bilet w cenie 5 zł na specjalnie przygotowane miejsca.
  • help_outlinePoruszam się na wózku inwalidzkim i potrzebuję pomocy opiekuna. Czy jest możliwość zakupu biletu dla naszej dwójki?
    Osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim wymagające opiekuna zobowiązane są do okazania orzeczenia o konieczności posiadania opiekuna oraz podania jego danych. Przy ewentualnej zmianie opiekuna należy podać dane poprzedniego, jak i aktualnego. Opiekunowi przysługuje bilet ulgowy. Bilet dla opiekuna musi zostać zakupiony w jednej transakcji z biletem dla osoby na wózku inwalidzkim.
  • help_outlineKomu, poza studentami i osobami niepełnosprawnymi, przysługuje bilet ulgowy?
    Bilet ulgowy jest kierowany także do kobiet, seniorów od 65. roku życia oraz dzieci do 18. roku życia. Ulga nie dotyczy sektora rodzinnego, który jest objęty odrębną ulgą - niższymi cenami biletów dla dzieci poniżej 13. roku życia,
  • help_outlineKomu przysługuje bilet za 5 zł?
    Bilet za 5 zł przysługuje osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach (tylko w miejscach specjalnie przeznaczonych).
  • help_outlineDlaczego, gdy jestem uczniem/studentem, ukończyłem 18 lat, system nie pozwala zakupić mi biletu ulgowego?
    Przed zakupem biletu należy udać się do Punktu Obsługi Kibica w celu okazania legitymacji studenckiej po ukończeniu 18 roku życia. Po weryfikacji dokumentu, zniżka zostanie dodana do profilu w systemie.
  • help_outlineDlaczego będąc osobą niepełnosprawną, system nie pozwala zakupić mi biletu ulgowego?
    Przed zakupem biletu należy udać się do Punktu Obsługi kibica w celu okazania dokumentu poświadczającego niepełnosprawność. Po weryfikacji dokumentu, zniżka zostanie dodana do profilu w systemie zgodnie z okresem ważności takiego orzeczenia.

ZWROTY / FAKTURA

  • help_outlineCzy mogę zrezygnować z zakupionego biletu i dokonać jego zwrotu?
    Tak, możesz to zrobić najpóźniej na 24 godziny przed meczem. Bilet zakupiony online podlega zwrotowi wyłącznie w opcji online. Po zalogowaniu na swoje konto należy skorzystać z funkcji „zwrot biletu”. Po prawidłowo przeprowadzonej operacji, zwrot za bilet dokonany zostanie na konto kupującego w czasie do 72 godzin (3 dni robocze). W przypadku zakupu w kasach, konieczna jest wizyta w Punkcie Obsługi Kibica (od poniedziałku do piątku w godzinach 12-18). POK mieści się na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM). Zwrot możliwy jest wyłącznie za okazaniem paragonu lub potwierdzenia z konta bankowego, jeżeli płatność została dokonana kartą.
  • help_outlineZwróciłem zakupiony przeze mnie bilet online, ale nie otrzymałem zwrotu środków. Dlaczego?
    Zwrot środków może być realizowany do 72 godzin (trzy dni robocze).
  • help_outlineCzy jest możliwość otrzymania faktury za zakupione bilety?
    Tak. W przypadku zakupu biletu w kasie, przed dokonaniem zakupu należy poinformować kasjera o chęci otrzymania faktury. W przypadku zakupu biletu online, w tej sprawie należy kontaktować się mailowo pod adresem pok@pogonszczecin.pl. Faktury wystawiane są maksymalnie do 3 miesięcy od dnia zakupu. Najlepiej zwrócić się o fakture na bieżąco po zakupie.

KARTA KIBICA

  • help_outlineCzy muszę mieć kartę kibica, by kupić bilet i wejść na mecz?
    Nie. Karta kibica nadal funkcjonuje i uprawnia do przejścia przez kołowrotki, ale nie jest obligatoryjna. Można skorzystać także z biletu mobilnego w telefonie, wydruku PDF lub tradycyjnego biletu papierowego w wypadku zakupu w kasie biletowej.
  • help_outlineW jaki sposób i gdzie mogę wyrobić kartę kibica?
    Karty kibica możecie wyrabiać w dwóch formach - stacjonarnej i wirtualnej. Tradycyjną kartę kibica wyrobisz w naszym Punkcie Obsługi Kibica, a także w systemie biletowym (kartę wyrobioną za pośrednictwem systemu biletowego trzeba odebrać osobiście za okazaniem dowodu w Punkcie Obsługi Kibica – nie wysyłamy kart pocztą). Koszt założenia klasycznej, plastikowej karty kibica wynosi 20 złotych. Karta w formie elektronicznej jest zupełnie darmowa i przez cały czas możesz ją ze sobą mieć w swoim portfelu w telefonie. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.
  • help_outlineMoja karta kibica nie działa. Nie mogę wejść na mecz. Co zrobić?
    W przypadku problemów z wejściem na mecz należy udać się do punktu reklamacyjnego działającego na stadionie w dniu meczowym i otwieranego na dwie godziny przed pierwszym gwizdkiem. Tam, po weryfikacji tożsamości, wydrukowany zostanie bilet reklamacyjny.

TRYBUNA RODZINNA

  • help_outlineKto może kupić bilety na trybunę rodzinną?
    Na sektor rodzinny zapraszamy dorosłych z dziećmi do 13. roku życia. Aby nabyć pakiet na „rodzinny”, konieczny jest zakup minimum jednego biletu dla dziecka do 13. roku życia oraz minimum jednego biletu dla osoby dorosłej. Transakcja nie będzie możliwa do zrealizowania, gdy nie zostanie wypełniony choćby jeden z dwóch powyższych warunków.
  • help_outlineZakupiłem bilety dla swojej rodziny (rodzice + dzieci). Chciałbym dokupić bilet dla dziadka. Jak mogę to zrobić?
    Niestety, nie ma takiej możliwości. Podczas zakupu biletów na sektor rodzinny w transakcji musi być zawarty minimum jeden bilet dla dziecka do 13. roku życia.
  • help_outlineIle kosztują bilety na trybunę rodzinną?
    Cennik biletów dostępny jest TUTAJ.
  • help_outlineCzy można zwrócić jeden bilet zakupiony na trybunę rodzinną?
    Tak, możliwy jest zwrot pojedynczego biletu dla dorosłego lub dla dziecka. W zależności od metody zakupu, bilet można zwrócić online lub w Punkcie Obsługi Kibica.
  • help_outlineChciałbym zorganizować wyjazd dla grupy dzieci na mecz Pogoni Szczecin. Z kim mogę się skontaktować?
    W tej sprawie napisz maila do d.kowalewski@pogonszczecin.pl. Przypominamy, że na 10 dzieci musi przypadać przynajmniej jeden opiekun dorosły.

STADION

  • help_outlineGdzie znajdę Punkt Obsługi Kibica?
    Mieści się na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera w pawilonie kas, przy wejściu na trybunę B. Działa od poniedziałku do piątku w godzinach 12-18. To tam znajdziesz pomoc i odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Możesz też zadzwonić na klubową infolinię 723 194 800 lub napisać wiadomość na pok@pogonszczecin.pl.
  • help_outlineGdzie mogę zgłaszać reklamacje w dniu meczowym?
    W dniu meczowym na stadionie znajdują się trzy miejsca w których można zgłosić reklamację.Punkt Obsługi Kibica w pawilonie kas przy trybunie B - na wysokości budynku Centrum Szkolenia Dzieci i Młodzieży. Drugi punkt zlokalizowany jest on od strony trybuny C, w miejscu opatrzonym tablicami wejść VIP I oraz VIP II. Punkt reklamacji znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie bramek zczytujących bilety w strefie VIP. Do punktu tego w dniu meczu można dotrzeć od strony ulicy Karłowicza lub Twardowskiego. Trzeci punkt w którym można zgłoscić reklamację znajduje się na promenadzie stadionu.
  • help_outlineKtórymi ulicami mogę dotrzeć na stadion?
    Bramy na Stadion Miejski im. Floriana Krygiera prowadzą od strony ulic: Twardowskiego, Karłowicza oraz Witkiewicza.
  • help_outlineGdzie znajduje się trybuna prowadząca doping, tzw. „młyn”?
    Jest to trybuna zachodnia, w cenniku opisana jako „ultras/łuk”. To tam zasiadają najbardziej zagorzali kibice Dumy Pomorza.
  • help_outlineKtórym kołowrotkiem mam wejść na swój sektor?
    Wejście na trybunę A odbywa się poprzez kołowrotki oznakowane jako: KA1 (dla sektora rodzinnego: sektor A1 oraz A2; KA2 dla sektorów: A3-A8; KA3 dla sektorów A9-A11 oraz B1. Wejście na trybunę B odbywa się poprzez kołowrotki oznakowane jako: KB1 dla sektorów B2-B5, oraz KB2 i KB3 dla sektorów: B6-B8. Wejście na trybunę C odbywa się poprzez kołowrotki oznakowane jako: VIP I oraz VIP II. Wejście do lóż biznesowych (tzw. skyboxów) odbywa się poprzez strefę oznakowaną jako VIP III. Wejście na trybunę D odbywa się poprzez kołowrotki oznakowane jako: KD1 oraz KD2. Numer kołowrotu, który powinno się wejść na swój sektor, a także mapę stadionu można znaleźć na odwrocie każdego biletu (tradycyjnego, elektronicznego) Sektory C22-C24 należą do kibiców gości. Do sektorów tych prowadza kołowrotki oznakowane jako: KC1.
  • help_outlineCzy na stadionie znajduje się sektor rodzinny?
    Tak, zapraszamy rodziny z dziećmi do 13. roku życia. Trybuna rodzinna obejmuje sektory A1 i A2.
  • help_outlineCzy jest miejsce na stadionie, gdzie mogę przechować swoje rzeczy podczas meczu?
    Tak. Na stadionie dostępne są łącznie cztery depozyty, w których możecie w trakcie meczu bezpiecznie przetrzymywać swoje rzeczy. Jeden z nich znajduje się na terenie promenady, przy stoisku kasowym umiejscowionym przed obiektem, od strony ul. Twardowskiego. Drugi znajdziecie na trybunie C, przy samym wejściu głównym. Trzeci zlokalizowany jest przy Punkcie Obsługi Kibica, w pawilonie kas przy "trybunie B", naprzeciw budynku CSDiM. Czwarty znajduje się przy Punkcie Medycznym, w okolicy kołowrotka KB1.
  • help_outlineCzy na stadionie znajdują się punkty gastronomiczne, fanshopy i toalety?
    Tak. Na stadionie znajduje się punkty gastronomiczne, które rozmieszczono na terenie całego obiektu. Dostępne są na nim także toalety. Do dyspozycji kibiców pozostaje pięć fanshopów. Pierwszy z nich jest umiejscowiony w pawilonie tuż obok kołowrotków KB1 prowadzących na trybunę B. Drugi położony jest w pawilonie na trybunie A. Zakupy można zrobić w nim już po przejściu przez kołowrotki prowadzące na trybunę. Kolejne znajdują się przy trybunie B i D. Przy sektorze VIP, w trybunie C, jest jeden fanshop. Znajduje się on na wejściu za bramkami sektora VIP.
  • help_outlineOd której godziny mogę wejść na stadion w dniu meczowym?
    Bramy stadionu otwierane są na dwie godziny przed meczem.
  • help_outlineCzego nie mogę wnieść na stadion?
    Lista rzeczy, z którymi nie można wejść na stadion, dostępna jest w regulaminie imprezy masowej TUTAJ.
  • help_outlinePosiadam bilet kategorii VIP. Gdzie i którędy mam się kierować do wejścia na stadion?
    Wszystkie bilety kategorii VIP przypisane są do trybuny C. Trybuna C posiada własne oznakowania, wedle których wejścia prowadzące do strefy VIP, jak również strefy VIP Gold opatrzone są tablicami: VIP I, VIP II. Oznakowania o symbolu VIP III dotyczą najwyższej kategorii VIP i dotyczą one gości lóż biznesowych. Do trybuny C w dniu meczowym najłatwiej dostać się od strony ulicy Karłowicza (ruch pieszy), lub ulicy Twardowskiego (możliwość wjazdu na parking VIP - wyłącznie w przypadku posiadania wjazdówki na parking VIP).

PARKINGI

  • help_outlineCzy na stadionie znajdują się parkingi?
    Tak, wjazd na parking znajduje się od ulicy Witkiewicza. Bilet parkingowy (20 zł) można zakupić 48 godzin przed rozpoczęciem spotkania. Tylko z nim można wjechać samochodem na teren parkingu. Sprzedaż „wjazdówek” odbywa się drogą online bilety.pogonszczecin.pl , a ilość miejsc jest ograniczona.
  • help_outlineCzy osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim może wjechać na parking stadionu samochodem?
    Tak. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich mogą nabywać w naszym systemie biletowym miejsca parkingowe bezpłatnie. Aby móc skorzystać z takiej możliwości, konieczne jest posiadanie przypisanego do swojego profilu na stronie bilety.pogonszczecin.pl statusu osoby niepełnosprawnej. Do dyspozycji dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich posiadamy na każdy kolejny mecz łącznie 24 miejsca parkingowe.